Atentie Cookie-urile sunt folosite pe acest site pentru a oferi cea mai buna experienta pentruutilizator. Daca veti continua, vom presupune ca sunteti de acord sa primiti cookie-uri de pe acest site. OK
0 Your Cos produse

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

La momentul livrarii produselor de catre curier, clientul va verifica integritatea fizica a coletelor, precum si ambalajul produselor, in prezenta curierului si va cere intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor, daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Produsele care fac obiectul comenzilor online pot fi returnate de catre Consumator (client persoana fizica), fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la Art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la data in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice, care nu au calitate de consumator in acceptiunea O.U.G. nr. 34/2014, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare cu cea in care a fost livrat catre Consumator: in ambalajul original, cu toate accesoriile originale, cu etichetele intacte si cu toate documentele care l-au insotit (factura fiscala, certificatul de garantie, cartea tehnica a echipamentului, toate in original). In cazul in care au fost comandate mai multe produse de acelasi fel, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor vor fi acceptate doar daca sunt sigilate.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Rambursarea contravalorii produselor se va face in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data informarii in scris de catre Consumator asupra deciziei de returnare si de acceptare a acesteia din partea Furnizorului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor, pentru ca acestea sa nu fi fost deteriorate, sa nu prezinte urme de uzura, sa nu fi fost utilizate sau montate si sa nu prezinte urme de socuri electrice sau mecanice si nici sa fi suferit orice fel de interventie neautorizata. De asemenea, ambalajul produselor nu trebuie sa fie deteriorat.

Rambursarea contravalorii produselor se realizeaza prin aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Consumatorului plata de comisioane sau de alte sume suplimentare in urma rambursarii.

Conform Art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul este responsabil de diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora. In cazul in care produsul a fost returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur, intrucat se considera ca a existat posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie. Produsele ridicate din punctul de lucru, care in timp nu functioneaza corespunzator in parametrii din fisa tehnica sau se defecteaza, pot fi schimbate sau reparate pe baza certificatului de garantie, primit odata cu factura.

Nu se accepta returul produselor care nu se afla in mod curent in stocul Furnizorului si se livreaza pe baza de comanda, cu plata unui avans, in cazul in care produsul comandat este specific unui anumit proiect si nu va putea fi comercializat pentru o alta lucrare.

Pentru a returna produsele, va rugam sa completati urmatorul formular: formularul de retur!